Jävla ärkeas.

Asså varför är typ alla mina killkompisar ärkeas?
Eller snarare har blivit?
Ibland blir jag bara så förbannad..

Just nu sitter jag å skriver min ansökan om att få åka med till Afrika för att spela FN-rollspel. Jag hoppas att de fortfarande inte valt ut alla delegater. Har bara lite engelska kvar... *hatar engelska*
Igår var det party igen.. Fy fan.
Var kul hemma hos CJ, drack mycket vin och åt god mat :D
Skulle sova hos Niclas, men ärkeaset, kom aldrig.
Gissa vad jag fick göra? Jo lägga mig och sova i bilen i 4 timmar... innan emma kom hem och jag fick sova där.
Vid 12 kom jag till Niclas, ringde honom massor av gånger.. han svarade att han var på väg. FUCK HELLER.
Vid två, la jag mig i bilen.. bör tilläggas att detta sker på planteringen i HBG inte världens säkraste plats.. polisen körde förbi också.. jag måste ha sett jävligt rolig ut. hahaha.

Ringde emma som blev min räddare i nöden.
Vi vaknade vid tre sen körde vi till väla och åt på Graffiti och blev fotade till Väla guiden.

Iallafall Helgen har varit nice.
Förutom att alla är ärkeas.
Saknar min Jimmy också.. Jag vill ha sex (a)

KOM NU!

Vi får se om ärkeaset nr 3 ringer senare, jag som trodde vi skulle umgås idag. FUCK U!

PUSSAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback