Jävla pucko.

Ja, var ska man börja.
Veckan är galen, men ändå inte så galen som väntad.
Förra torsdagen var det bal :) Det var helt okej fram tills Tivoli. Sen sket allt sig som vanligt.. Jag avskyr Tivoli.
Min bordsherre var iallafall trevlig. Men om det var värt alla pengar man lagt ut? Det vett i fan.. men det bjuder jag på!


Har varit sjuk en massa också.. men varför klaga?
Jobbade i helgen(behöver ju pengar denna månaden också)

Jag skulle vilja tillägga att vår jävla klass är såna ÄRKEAS! Allihopa. Det är fan inte många jag kommer sakna, och er jag saknar. Det har jag sagt till er...
Jag kommer inte palla umgås med de jävla jobbiga människorna ännu en dag mer.. är väl iofs. några speciella personer.. men för att inte få någon obehaglig stämmning nämner jag inga namn!
Helt enkelt är de flesta jävla pucko.

Jag avgudar dock Robin, Viktor, Sanne, Stina, Bea, Emilia, Frida, Erik, Niklas, Philip..... Ja, det var väl i princip dom? Eller ja.. gillar Cia, Hanna, Sandra och Karro också.. å CJ. Blir ändå ganska många.. haha

ÄRKEAS!

-jag är bara lite irriterad-

Imorgon ska jag få paket :) Och en massa folk kommer, och en massa dricka.. och GUSTAV! wiee..
Jimmy åker till Tyskland och jag hoppas att han får det underbart :D

Jag kanske är klassen BF ganska ofta, men konstigt? NEJ! Jag vet att vissa människor förstår mig.. palla er?! Svar: NEKANDE!

Ivilket fall så var det lärarmiddag igår och det var nice...:) Folk bölar och blir fulla. Jag fattar ingenting.

Idag var det avslutning. Ännu fler bölade och Calle+Victor var fulla.. haha.. Det gillar jag. Mitt framträdande gick bra, så det är positivt. Allas våran Robin är dock underbar.

IMORGON ÄR DET STUDENTEN! SEN SLIPPER JAG ALLT SOM HAR MED CAMPEON ATT GÖRA. FETT NICE!
Jag ska ha så JÄVLA kul :D wiee.. med eller utan ärkeasen ;)

- Jimmy kan vara en av världens sötaste pojkvänner -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback