massor av jobb!

Imorse när jag ko m till jobb, typ vi halv sju. Visar det sig att jag ska jobba själv. Jo tjena så glad jag blev då.. eller inte :O
Det är ju inte alls kul..
Men det gick bra i vilket fall :D
Sen kom Malin och det blev kul.
Jobbade till 3 körde sen till tandläkaren...¨
på vägen dit fick jag för övrigt vattenplaning... och det var verkligen inte kul :/ Emma blev rädd.

Ja... hrm.. Nu sitter jag åter här vid datorn... Har tankat bilen, kört en massa och lagat ett hål.. (eller vad det nu var) Min tandläkare tyckte för övrigt att jag hade hög smärttröskel.. *klart man har* ler...
Dessutom säger man ju inte annat när man har snyggeSimon som tandläkare.. känns dock lagom osexigt att ha honom petandes i min mun.. haha..

Nu är Jimmy här. Ska faktiskt bli mysigt att sova ihop.
Igår natt saknade jag honom väldigt mycket.
Det är som om jag saknar honom mycket i hans frånvaro. Sen blir jag Cruella Devil eller värre när han väl är hos mig.. :/
Jag som är strörd helt enkelt.

Tycker för övrigt synd om min Gussegos.
Jag undrar var Klas gör.
Och jag tycker om mina och Linus samtal.
Och jag saknar Vedran som tusan. Var är vår fika?



PUSS

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hallå där... hur mås det??

Regnar det alltså på andra sidan åsen? :-)

Vad jobbar du med?? nyfiken

Hoppas att du får en bra helg!



Kramar Jonas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback