MIDSOMMAR

Besviken på Sverige.
Idag skulle vi fan spelat...
-suck-

Om 1,5 timme ska vi vara borta. Ingen aning vad som händer annars. Frida svara ju aldrig så lär ju inte bli något där iallafall...

Igår var jag på bröllop :D Det var väldigt fint :) Riktigt mysigt och orginellt :) Maten var god (som var vegetarisk) och bakelserna kunde man nästan dö för. Filket var galna och vinet mycket gott. Vet inte om jag vill veta hur mycket vin jag drack. haha ! Vet bara att många, många flaskor tog slut :D

Jaja, får se hur det blir idag, att vara full är ju trots allt underskattat.
Vet inte hur jag jobbar nästa vecka.. Hoppas bara att jag jobbar. Behöver ALLA pengar jag kan få.

Om någon vill bli hudvårdskonsult eller vill ha en hudvårdsklass är det bara att säga till, så fixar vi det!


GLAD MIDSOMMAR!!!!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback