Några dagar senare..

Nu har det åter gått ett antal dagar sedan jag skrev i min fantastiskt intressanta och trevliga blogg ;)
Ikväll är jag trött.. har ju trots allt jobbat en hel del denna veckan.. *duktig*
Men pengar behövs ju.. det är ju däremot tråkigt att jag inte fått något jobb där nästa vecka.. men hon lovade att ringa så fort det fanns jobb igen :D Har dock lite  MK + att jag kan ringa rundor en massa.. *måste skärpa mig en hel del*

NU är det ledigt i en hel vecka.. !!!
Vad ska jag göra då?
Några tips? Ring eller sms:a. Jag är intresserad av FIKA, LUNCH, VIN, ÖL, SPRIT ja... FEST.. i princip allt som funkar? Så länge det är gott.. å gärna innehåller alkohol. :D

Hamnade hos Tobbe igår i BJUV av alla ställen.. men det var fett nice faktiskt. Stannade inte så länge.. men tillräckligt länge för att få en trevlig stund tillsammans med Campeoniterna :D
Och jag å Robin fick tid att prata om ett och annat.
Tanzania nästa?

Igår var jag och Jimmy ute och åt på Kina resturang också.. Det var mys... men inte alls så bra som jag trodde det var... stället var ganska skit faktiskt. Men vi hade det mys å trevligt ändå. Gick och tog två cider på ett ställe sen.. så man ska inte klaga ;)

Nu är Emma trött och jag vill sova. Imorgon hade jag tänkt sova länge. Klockan 16:30 ska jag befinna mig i Starby kyrka för att öva in mina låtar som jag ska sjunga kl 18:00.. :D
VÄLKOMNA!!
Jag hoppas på att det ska bli en trevlig stund :D
Jimmy åker nu hem på måndag.. sen är jag ensam ett tag.. ska bli ganska skönt faktiskt.. men dock lite tomt. Hoppas på många trevliga stunder.. tillsammans med lite kompisar.

Nej, Godnatt.
PUSS å KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback