Ont, ont, ont och OOOOOONNNNNTTTTT!

Ja. Det har jag haft idag.
Å killar klagar på småsaker.. fy fan. mensvärk är inget att leka med.
Imorgon blir det att ringa och fixa nytt p-medel.. för denna smärta VÄGRAR jag att leva med ännu en gång :/
Imorgon var det en slappedag, och det var nice! :)
Fram tills nu har det också varit en slappedag med piller och värme.
Har bakat två kladdkakor också.

Ska äta nu, sen ska jag åka till Stan för att gå på det sista MK-mötet :) Ser fram emot det :) Så tänkte bjuda på en liten kaka då!

PUSS å KRAM sålänge.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Va skönt med en slappardag, jag hade min igår ;-)

Hoppas att allt är bra med dig, förutom värken!

Kram

Postat av: frida

JAAA, död åt kondomen :) Go emma, go emma :D

2008-06-24 @ 23:47:51
URL: http://queenofheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback