Åhörarkopier....

Vilket om ni frågar mig inte alls känns speciellt pedagogiskt?

Har Ätit sallad och köttbullar till lunch, sedan blev det en promenad till biblioteket för att leta fakta om Amish people.. Men vem har inte hyrt de bästa böckerna ? om inte, Sanne och Stina ;) *grr* Vilket iofs. även kan vara bra... eftersom vi alla går i samma klass :D (man får ju inte vara dum i onödan)

Sitter just nu och skriver ut massor av papper på Fridas konto.. (som sagt, dumt att vara dum i onödan(a) Varför ska jag betala när hon kan göra det ;) *ler ondskefullt* - Det är faktiskt jag som sitter i skolan (Campeon frigymnasium) och får dras med detta folk (är dock mycket tacksam över att vissa hatobjekt uteblir :P  

Och Frida, du ska jobba tillsammans med Sandra K, My T och Evelyn på Ideochlärdom :P *enjoy*
Är jag elak? nehedå (a)

Nu om sisådär cirkus 17 minuter är det dax för matematik C, och jag tror för övrigt att jag kommer att räkna FLER tal än vad jag gjort på länge (iofs är det tveksamt för mitt andra störningsmoment (även kallad Erik) befinner sig i samma rum ;) Men det är alltid värt ett försök...

För övrigt: Under naturkunskapslektionen kom jag på mig själv att sitta och fundera över min blogg! Detta är verkligen en tanke som är fullständigt oacceptabel ! Inte kan väl jag bli en sådan där bloggnörd? (även om jag måste medge att det låter spännande)

Iallafall så funderar jag fortfarande över mitt/mina UNIKA drag för denna hemsida(eller blogg om man föredrar det) och däri min design..(som förövrigt inte jag ska göra)

Men hur gör man nu för att få fler läsare och fler kommentarer? Ska man starta tävlingar? Ställa frågor?

Jag borde kanske helt enkelt ha en SEXBLOGG, för sex gillar väl alla? ;)

image86 
Närhet?

Kommentarer
Postat av: Ditt andra störningsmoment

Jag röstar skarpt för en sexblogg:D Hade verkligen livat upp den allt för gråa vardagen.

2008-03-10 @ 17:38:55
Postat av: Anonym

jag är redan lycklig, för jag har dig

2008-03-10 @ 20:50:37
Postat av: Anonym

närhet kärhet
het du är, jag är kär ;)

2008-03-10 @ 21:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback