Att vara nunna?

Vaknade vid 12 idag (underbara sovmorgon). Läste på datorskärmen: Gör följande..(vilket jag gjorde)
Och upp kom en dokumentär: Nunnan.
Denna har jag velat se länge. Så började min fredag. :)
Dwn varade ungefär en timme, den var så intressant att jag funderar på (två veckor innan religionsarbetet ska vara inne) att byta ämne? Detta har jag trots allt gått och faschinerats och funderat över en  längre tid. Diskussionen kommer också att bli bättre?

Denna arma flicka som tagit detta stora beslut, henne kan jag inte mer än beundra men samtidigt tycka synd om. Är det är kärlek och styrka som man väljer denna väg? Eller är det av feghet, en lätt utväg att slippa alla världsliga problem?

Egenltigen är det inte i denna blogg jag borde skriva nu.. *ler*
Ska göra klart psykologi och religion, sekten Chruch of Satan:P

Har nyss ätit gröt och nu sitter jag med ananas :)
Får se till att plugga nu, så jag har mer tid tillsammans med Jimmy sen.

SHINGALONG!
Kyss!
PUSS?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback