Denna underliga söndag..

Idag är det den dag då Frida kommer hem, kan det bli mer påfrestande? ;) Hon borde egentligen redan vara i Lund, men hon fastnade väl hos MR T.
Det är sagt att vi ska gå på Lunds universitets öppethus, hur jippo det nu kan bli? Själv gillar jag inte sånt, jag varken frågar eller sert mig omkring. Min vanligaste replik är: Nej, eller nej tack;)

Gårdagen var mycket BRA :) Kents konsert var mycket nice :) Så alla som ska se Kent, lär inte bli besvikna;)

Borde plugga lite också.. kan vara smart om vi tänker på vilken helvetesvecka vi har framför oss :o eller ja, beror ju iof. på hur man ser det?:P


Vi hörs senare.

SHINGALONG!

Kommentarer
Postat av: MY från matrasterna (Eller My 3 omega, Campeon, Hbg)

YO gangstah! Helvetesvecka var det ja! Tänk så här; det är FYRA dagar det handlar om. FYRA fjuttiga dagar och sen väntar friheten. Och studenten. Och Costa Brava (ska du dit du gamla skit?) och sol och bad och güntherolja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback