ER!

Eller snarare cityakuten :P
Ska upp och kura ner mig i min sköna(snarare kalla säng) snarast.. och kolla på Cityakuten ;D yeah!

Kom hem för ca 30 minuter sen, på den tiden har jag gjort mig iordning (vilket tar en hel del tid) och ätit gröt :) Kände att jag behövde förebereda mig inför mina 3 dagars grötdiet :P

Har vait hos sjukgymnasten också.. Men jag slapp nålarna :D (iallafall idag) Fick räcka med en massa knäckeliknäck och ömhet.. Men det är fult att klaga! *hrm, funderar över något mer kul*

Har tjatat på Jimmy! Jag är verkligen i behov av min nya design ;) Jag behöver ju som sagt vara unik..
Tänkte dock att eftersom SKOR är en av de viktigaste delarna i mitt liv så bör skor även behandlas i denna blogg, likaså min sång/teater.. Fast min fråga är, vem som egentligen vill läsa om det? Men å andra sidan, vad bryr jag mig om det? Hur många vill egentligen läsa om mode? Svar: Väldigt många! *petnoga*

Har för övrigt pratat lite med Tessi idag(allt för sällan händer det) Måste ju hålla mig god med henne då hon ska fixa min balfrisyr samt klippa mig? *puppy eyes*

OCH JO! 7 cm runt bysten.. Det är ganska mycket på 3 veckor ;) Coolt. För en annan hade det kanske varit katastrof, men för mig är det enbart en lättnad.. ellerhur Jimmy? Sexiga underkläder var det (a)!

Men plikten kallar, d.v.s. psykologi men framförallt CITYAKUTEN! :D

Godnatt kära läsare.. *om jag nu har några*
Och en extra stor kram till Linus! (f)

Bj?
Puss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback