Frida.

Vad vore skolan utan dig, vad vore dagarna utan dig.

Du är den mest egocentriska människa jag någonsin träffat, men det gör inget.
Du finns alltid där, och du kan (faktiskt) vara en riktigt bra lyssnare.
Du finns alltid där för att göra mig glad.
Vi läser varandras tankar. (vilket för övrigt kan vara läskigt)

Vi har gjort saker som få vill veta om. haha.
Vi har alltid kul ihop och vi bråkar aldrig (peppar, peppar ta i träd)

Sedan vi försökt att bli vänner har vi också varit det. Tror faktiskt ingen kan ta det ifrån oss.
Nu har vi ungefär 2 månader kvar.. och de kommer vara de bästa i vårt liv :D
Du och jag har många galna upptåg kvar! Believe me ;)
Costa Brava, Balen och Studenten är några :)

Frida, Frida.. Finns inte så mycket att säga egentligen, för du måste helt enkelt upplevas! Lund kommer bli en underbar plats när du är där! Du kommer att lyckas, det vet jag :)
Du har mycket att lära ( det har vi båda ioförsäg ) men vi ska se till att ha roligt på vägen..
Ikväll är starten på våra nya liv :D Vi skålar och dricker ett glas vin till!

Frida & Emma = Sant ;)


Kommentarer
Postat av: frida

EMMMA, DU ÄR FINAST! jag blir ju helt tårögd här :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback