Godmorgon denna härliga påskafton :)

Det är snö ute och molnen tittar fram.. det är enkelt sagt, helt underbart påskväder!

Jag somnade redan vid 23  igår, så jag har sovit skönt och länge :)
Tänkte snart ringa mamma och fråga när vi bör ge oss hemåt.
Som sagt, dagen igår var trevlig. Och jag har redan fått tre påskpresenter :)
En av jimmys mamma, en av jimmys mormor och morfar samt en av Jimmy :D Mycket mys, och gulligt!

Ikväll bär det av hem till syster min, det var längesen.
Innan dess blir det som sagt körning med mamma. (snart har även jag mitt efterlängtade och välförtjänta KÖRKORT)
Inte för att många vet när än, men det kan ju inte vara så svårt att lista ut ;) Och vem bryr sig egentligen? Jag ska bara ha det! mohahaha..

Borde ringa Elvy och Sven och tacka för påskpåsen :)

Och dessutom så är det klart nu att jag ska ha ÖPPETHUS hemma hos mig den 12 april mellan 13-18. Då är alla som vill välkomna till mig!
Är ni intresserade av att veta mer om det är det bara att säga till ;) Det kommer iallafall bli mycket trevligt.
Annars är det ganska lugnt, händer väldigt mycket nästa vecka.. *längesen det var en sådan händelsefull vecka*

Får väl önska folket en trevlig påskafton ;)
kanin
Vilken söt liten kanin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback