Godmorgon du trista dag...

Eller kanske inte dagen, snarare värdet!

Snart är även denna helgen slut.. (även om den nyss börjat) Har fruktansvärt ont i kroppen idag också.. Känns helt mysko. Jag är inte direkt van av att få såhär mycket träningsvärk som dessutom gör ont.. (de muskler jag tränat denna veckan tränar jag ju alltid?)

Gårdagen var mys, jag och jimmy gjorde trerättersmiddag :) (a)

1. Rostade macka med sallad, skagenröra och ägg.'
2. Fisksoppa
3. Glas med varma hallon.

MUMS!
Sedan kollade vi på MR and MRS Smith. Kan inte låta bli att verkligen gilla den filmen :P Jag tycker att Angelina Jolie är så fruktansvärt het (henne hade man lätt doat, singel eller ej, homosexuell eller hetro)
Brad Pitt är ju inte heller helt fel ;)

Nu tänkte jag snart hoppa in i duschen, måste göra mig snygg för ikväll smäller det!
Ikväll ska jag äntligen gå på KENTS konsert :D Wieehoo
Baren öppnar redan kl tre, så vi lär väl vara där lite innan insläppet (18:30)

Många som ska dit hoppas jag? I kristianstad på Idrottshallen (eller vad det nu kallas, vet ju bara var det ligger :P)
Kommer väl träffa släkten också, det är alltid trevligt :) Efter konserten bär det hem till Lund igen med Jimmy och Måns..
Men tyvärr är det så att jag missar Melodifestivalen ikväll :( Det betyder att jag har ett uppdrag!

Jag ska inte få reda på vem som vinner nu ikväll, utan jag tänker titta på reprisen imorgon.. ? Är det omöjligt?
Ja, i princip.. men jag ska försöka ;)

Imorgon kommer Frida hem också efter en vecka i USA, blir kanske så att vi båda går på öppet hus på Lunds universitet?(om jag orkar) Måste plugga imorgon också :( Blää..

Somsagt nästa vecka är en väldigt viktig och jobbig vecka..
Nejmennu ska jag hoppa ner i sängen med min älskling igen!

SHINGALONG!
image94



image95
Är hon inte väldigt snygg? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback