Grupp-psykologi!

Ja, det borde väl vara passande för en blogg? Vi är en grupp, en informell sådan, eftersom att skapandet är spontant och inte ett måste.
Vem är då ledaren? Jo, det borde ju vara jag i detta fall.. eftersom jag är den som skriver? och på ett sätt är det envägskommunikation, främst eftersom att mina läsare inte kan ge mig direkt feedback.. Men samtidigt kan man det, genom kommentarer...

ja, det här är inte så enkelt ;) (även om just den här delen är just enkel) Allt vi ska kunna den 19/3 är inte en lätt lek så att säga! men man ska helt enkelt inte klaga ;) Det passar inte oss campeoniter!

Så nu börjar psykologin helt enkelt..
Bör väl lyssna noga på det :) (för att underlätta framtida plugg)

PS: Frida har skickat hälsning till skolan. Alla här hemma FASAR verkligen för deras hemfärd (d.v.s att vi här hemma måste lyssna på deras smaskiga historier om USA i ett helt jävla år) ;)

SHINGALONG!

image87
Eller inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback