Hemkomst.

Snuskiga tankar? JAG? nehe (a)

Att bli erbjuden trekant hipp som happs... ska man ta det som en komplimang eller tvärtom? ;)

Iallafall:
Nu är jag åter hemma från teatern (söta Linnea körde mig hem)
Teatern var faktiskt givande idag, det var mycket trevligt. Jag lyckades till och med äta pizza utan bröd.. (det är faktiskt inte så konstigt som det låter: 1. Du tar av kött/grönsaker 2. Blandar med sås och sallad. 3. Du struntar i brödet.
Svårare än så var det icke.

Påtal om ingenting: Jag har lovat min syster(jag har lyckats lova allt för många saker de senaste veckorna) att jag ska köra henne till köping för att hon ska träffa Kim (som för övrigt har två bröder - hade jag varit singel hade problemet varit noll) Inte nog med det.. Det tar 6 timmar och 3 minuter att köra dit.
OCH det är helt OMÖJLIGT ATT KÖRA FEL enligt Elin pga att det finns (på
www.hitta.se) vägbeskrivning hela vägen där var enda sväng är utsatt. JÄTTE ENKELT. (jo tjena) Men jag har nog aldrig sett min söta syster så engagerad i något så mycket som i detta någonsin innan..Och det säger en hel del :P

Min diet går för övrigt ganska bra! Men ANNORLUNDA som jag är ska jag prova något annat imorgon (vilket för övrigt inte är mitt påfund)

En grötdiet:
Morgon
Middag
Kväll

GRÖT! - endast.. (jag kommer dock behöva komplettera med lite frukt pga min träning)
Men detta ska endast göras i 3 dagar.. (annars kan det vara farligt)

Nu fortsätter min pratstund med Linus.. (som för övrigt aldrig läser bloggar; inte jag heller (a) bara när jag ska störa mig på folk)

ShingaLONG!

Systrar!
Jag och syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback