"Hon och Carola kan ta varandra i hand"

Jag förstår inte varför folk har så förutfattade meningar?

GodMorgon föresten! Jag hoppas att alla hade en trevlig/skön/mysig natt :)

Jag kom på något som jag GLÖMDE skriva igår kväll (jag förstår inte hur jag kunde glömma)

Igår 18:30:
Jag kör mot Ängelholm för att träffa Charlotte. (som sagt jag skulle sjunga 18:50) Efter att jag kommit fram till första rondellen är där en lite röd bil (kön ännu okänt(på föraren då) som STANNAR mitt i rondellen! men som tur var fick hon sprutt på bilen igen.. Sedan är det landsväg, alltså 70 km/h.
Men tror ni att hon klarar av att hålla det? Svar: Nekande. Hon kör i ungefär 50 km/h.
I vanliga fall hade detta inte varit något problem.. för då kan man bara köra om.
Men igår fanns där ett stort problem! 1. Man får inte köra om 2. Det kunde man gjort ändå, men där fanns ingen fri sikt. 3. Det kom bilar hela tiden..

Men visst, jag kan väl slippa att bli irriterad på en person som var antingen full eller jävligt dålig bilförare, men när den personen nästan får mig att krocka.. då blir jag ARG!
Eftersom att alla bilar bakom trodde att det var JAG som körde som en kratta... försökte alla köra om mig.. Vad innebar då detta? Jo, att det kom mötande bilar hela tiden och att bilen som körde om inte MÄRKTE att det var bilen framför mig som var kass!! (Allting är inte övningkörnings bilarnas fel - vi kör MÅNGA gånger bättre än övriga trafiken)
Så tack vare att jag kunde 3 sekunders reglen kunde jag snällt släppa in denna STORA FINA DYRA svarta bil som annars inte varit varken STOR FIN eller DYR idag *mohaha*

men i varje fall körde denna kvinna (som jag sedan fick reda på) och det som störde mig lite var att hon inte ens var gammal, typ medelålder.. PINSAMT! Ser jag henne igen Ringer jag polisen !

Nu ska jag skriva dagordning.. sedan blir det fler lektioner!

SHINGALONG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback