Huvudvärk..

Under de senaste timmarna har jag haft massiv huvudvärk.
Slutade direkt efter nktestet idag (som för övrigt gick bra?) Efter det pluggade jag psykologi tillsammans med några andra söta :) Åkte hem ungefär lite i fem. Kändes som man behövde fräscha upp minnet lite ;)
Har dock intre gått igenom allt än :/ Så tänkte göra det nu innan jag börjar jobba, samt efter jobbet..
Men just nu känns det bra :D Är bara jobbigt upplägg på provet imon.. känns inte alls som man är hemma i det. Är nästan mer orolig över det än frågorna ;)

Hade min redovisning idag också, det gick bra :) - vår grupp fick en massa frågor, vilket är kul! Det bevisar om man kan sitt ämne eller ej.. :D

Vad händer annars? Jo, måste äta nu innan jobbet. Blir 5 st på klassen :D Nice! Och imorgon blir det också en del :) Kanske äntligen kan få sålt lite och komma igång ;)
Boka klasser kanske? Ingen som är sugen? (a)

Ikväll blir det dessutom taimat :) *mums* eller iallafall wok, inga kolhydrater för mig ännu ! :o
Något annat kul?
Nej, det efterlängtade psykologiprovet är imorgon.. och det är väl allt som cirkulerar i huvudet för tillfället.

SHINGALONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback