Jag är sämst på att..

Få besökare till min blogg.
Det är väl bara att inse att jag är enormt tråkig;) Haha..
Det konstiga är, att jag borde ha en massa intressanta saker att skriva om.. men, det kommer alltid ut fel!
Sitter just nu och spånar lite på mitt religionsarbete, har lyckats hitta sex olika källor och funderar på att se om dokumentärfilmen nu..(eller också så fortsätter jag att kolla på one tree hill säsong 5) *kliar i fingrarna*
Det värsta är att jag lovat att se de med elin (det är lixom vår sak) ! Har åtminstonde sett 4 stycken idag..

Jimmy  har åkt hem och Elin är på Ekebo.. så jag känner mig lite ensam..

Hålla sällskap?

Nej fan, imorgon börjar jag jobba klockan 10-15, sedan är det väl plugg igen.. (vilket jag iofs. borde fortsätta med nu) Om det finns någon(vänlig) själ som vill avbryta mig med något kul, går det fint ;)

SHINGALONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback