Jesu död och uppståndelse..

Påtal om Gud, så såg jag nyss Prinsen av Egypten. Den filmen tycker jag är bra (a). Jag älskar tecknat :) hihi.. (en bra anledning att skaffa barn?)

Hann inte skriva i min kära blogg igår, det var fullt upp hela tiden.
Var iallafall sista dagen i skolan *skönt* SES I SKOLAN IGEN DEN 7 april!
Innan dess har det förmodligen skett en hel del förändringar, och jag är som en ny människa.
Proven är avklarade, har bara ett Religionsarbete som ska lämnas in efter lovet.. Men jag har ju en massor av dagar på mig, ser faktiskt fram emot att ha något att göra :)

Igår skulle jag och Frida festat lite, men eftersom hon går på diet+ att hon blev sjukis blev det inget av det.
Men jag kunde dricka min vodka ändå (a)
Vi i det hederliga teatergänget hade lite party hemma os Fröbergs ;) Det var trevligt.
Sång, alkohol och crazy. Kan det blir bättre?

Ikväll blir det hem till Jimmys pappa och så ska vi fira lite påsk där. Saknar min myspojke.. känner mig lite sexuelltfrustrerad ;) haha..

Påtal om ingenting, så har jag och Stina uppkörning samma dag  ;) Och typ samma tid. Det är nice ! (fast hon är lika hemlig som jag) haha

Usch nej, nu ska jag snart köra till ängelholm för att hoppa på tåget.. Tänkte fundera lite över mitt arbete då, ni vet hur jag är. Jag blir fullständigt rastlös utan mina studier :P

Ha en underbar Påsk, så får jag se hur mycket det hinns skriva..
Ehh jo, förresten.. mina kläder sitter för löst nu! *mohahahha*

Kycklingar!
                                                                                        GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: frida

hahaha sexuellt frustrerad , mitt favoritord nuförtiden ;D Det är bara att be om borr- så får man det HAHAHAHAHAHHAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback