Jo, en sak till!

Jag har kommit på varför min blogg är så tråkig.

1. Jag skriver alltid samma sak.
2. Det låter som en uppsats.
3. Skriver inget kul.

Och hur kan man då begära att folk ska läsa.
Men egentligen har jag en massa saker som händer. Mitt liv sprudlar av händelser.
Kanske att det händer för mycket.
En dag, då vill jag också blogga en massa. Det krävs ju inte speciellt mycket av en... inte egentligen.

Räcker att jag skriver vad jag shoppar och med vem?
Vad jag tränar och när?
Tar bilder på min outfit?
Dieter?
Trubbel med familj/pojkvän/vänner?
Och gör reklam för olika produkter?
och vilket kaffe man dricker!

OCH hur svårt kan det vara?
En dag vill jag också bli kändisbloggare.. :D (och kanske bo i STOCKHOLM)

Fast, hade nog  hellre haft en politisk blogg då. Det verkar mer meningsfullt och intressant.
Men då får man inte hälften så många läsare.. dilemma?

Varför har jag 1000 saker i huvudet. Om jag bara skrivit korta blogginlägg hade jag fått med mer och hade sluppit alla långa, Varför tänkte jag inte på det?


Usch nej. Att skriva varje dag ska tydligen ge fler läsare. Kanske ska ge det en chans?

Det bästa med denna dagen är dock en sak: Och det måste jag helt enkelt berätta för VÄRLDEN (eller åtminstone för Jimmy(som för övrigt redan vet det) samt Tessi å Frida (antar att det endast är ni som läser min blogg;)

ATT IDAG ÄR EN STOR DAG! DET ÄR FÖRSTA DAGEN SEDAN JAG KÖPTE MIN BALKLÄNNING SOM DEN FAKTISKT PASSAR. 4 KG NEDGÅNG PÅ 3 VECKOR HAR GETT GODA RESULTAT.
MIN VACKRA GRÖNA BALKLÄNNING SITTER VACKRARE PÅ EN NÅGONSIN(vilket för övrigt inte var svårt att åstakomma) NÅGRA FÅ KG TILL (ca 5 st) OCH SEDAN ÄR EMMA FÄRDIG :P

    Ja, Godnatt för andra gången. Jimmy vill verkligen ha mig nu ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback