Just nu är jag en lycklig flicka (a)

ONE TREE HILL KOMMER ATT GÖRAS EN SÄSONG TILL!
Detta innebär alltså att ännu en säsong görs, nr 6.
Jag vet att jag är aningen barnslig på detta planet.. men vem bryr sig?
Jag kan inte hjälpa att älska det. Kan inte vänta tills avsnitt 13 kommer ut!
- Vill ha det nu -

Sitter för övrigt och skriver mitt arbete, gå lite sisådär.. Men en sida är snart klar, tänkte åtminstone bli helt klar med någon del :)
Funderar på att sova snart, samt sova länge imorgon. Vakna och kolla på Nunna och sedan kolla ER kanske?

Nej, nu ska jag sluta babbla.
Åker till Prag 5:30 på lördag.
Kommer ni sakna mig? :)


SHINGALONG!

Ps:
Jo, förresten, jag ger upp hoppet om dig nu.. Ds:

Kommentarer
Postat av: frida

jag kommer sakna dig :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback