Kokobananasplit!

Ja, nu sitter jag vid datorn igen.
Vaknade för 40 minuter sedan och nu har jag duschat!
Jag tänkte ta tag i mitt religionsarbete nu.. Allt ät strukturerat och klart, men är dax att börja skriva också ;)

Jobbade igår, och det gick bra :) Kändes lite mysko, men där ska jag nog trivas i sisådär 14 veckor? Folket verkade trevligt och sysslorna är ju inte för svåra ;)

Till något viktigare: ONE TREE HILL! Asså den j-vla serien. Den är värren än droger (?!)
Jag gillar inte ens sånt skit (egentligen) Men oth älskar jag (a)
Har sett 11 avsnitt på sista säsongen nu.. och jag vill bara se fler å fler..
*dumma*
Men jag är ju långt ifrån vuxen, det är klart att jag måste bli helt knäsvag av att kolla på alla snyggingar och bli sentimental när de pratar giftemål och barn? Jag vet att det är Många som känner samma sak *nickar*

Jaha, plugg var det :/ Sedan ska jag inte till stan och köra :) wiee :P
Ikväll blir det sång och sådant, sen blir det sista oth avsnittet ikväll? *hoppas det kommit ut fler*

SHINGALONG!

image102
 mmmmmums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback