Kolhydrater!

Idag var det första dagen på nästan fyra veckor som jag åt (ris, pasta, potatis) blev några få nudlar. USCH vad mätt jag blev!
Är hemma hos Jimmy nu och har nyss ätit, sedan vill jag ha min tillfredställelse ;)

Innan dess var det sjukgymnast och träning!:
Idag blev det nålar i nacken; (det var jag inte beredd på) På vänster sida kändes ingenting, men däremot på höger sved det ordentligt (det kan ju däremot bero på att nålen inte ville sticka mig och att han fick prova x antal ggr + byta nål) :) Men förutom det sa han att jag var duktig :)

Efter det satte jag mig med min apelsin (vilken var min 4 av 6 frukter idag) och läste psykologi. Om jag ska vara helt ärlig, vilket jag ska, så tycker inte jag att psykologin är dödligt svår. Det kan bero på att jag är optimist (oohh NOO!) eller på att det mesta är logiskt. Fast vad vet jag, jag kanske är grundligt lurad. Det hade ni nog allt gillat! mohaha

Jag vill också säga att fan va kul jag har i skolan för tillfället.
  • Skönt att slippa irritationsobjekt XY
  • Jag skrattar ständigt
  • Skolan är som en sarkastisk metropol
  •  Alla är galna eller tröga
  • Ettorna är livrädda hahaha!

Men, är jag verkligen elak? Skulle JAG vara den elakaste människan som folk känner? Ja, även mitt sken kan bedra:P

Presidiet är för övrigt underbart fantastiska, kompetenta, organiserade för att inte tala om seriösa :)
En bra bild tog bara 30 minuter att få:P
Fast jag trivs som 1000lapparna i min plånbok :)

Idag var en bra dag, även om jag känner mig smått elak. Och det är inte egentligen meningen.. men jag skrattar med då? Både med och åt andra..
Men, det bästa är ändå att alla (??!!??) vet att jag är snäll innerst inne (a)!

Nej fan, nu orkar jag inte babbla om mer oväsentligt..  SHINGALONG!





Jo förresten, idag har jag varit (ovanligt?) iallafall otroligt  amitös :D

image92
Visst ser jag snäll ut ?

Kommentarer
Postat av: Serben

Alltid lika vacker som vanligt!

2008-03-13 @ 22:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback