kroppen är för trött..

Usch ja.. Nu har jag suttit vid datorn i en timme och bara skrivit mail. Usch! Det känns kan jag lova..
Försöker ragga klasser och lite beställningar, så om någon vill ha en:

GRATIS HUDVÅRDSRÅDGIVNING OCH GRATIS MAKEUPRÅDGIVNING så är det bara att höra av sig :) Så länge ni bor inom rimligt räckhåll är det nice :)

Ja, idag sjöng jag. Min sångpedagog envisas med att jag ska söka alla möjliga skolor, framför allt Vadstena.. *Fattar man hur svårt det är att komma in där?* Fast hon är övertygad om att jag skulle klara det..
Det är en väldigt fin komplimang, kanske en av de finaste man kan få.
Jag har tydligen utvecklats väldigt mycket sedan i höstas - och det känns härligt.
Men i Vadstena?

Imorgon är det åter skola och sedan träning :) Det ska bli skönt.
Funderar på att göra min sista måltid gröt för dagen.. har faktikst bara ätit två talrikar idag ju :/ Antar att det inte är bra att slarva..

Ja, verkar inte bli något mer plugg eller Cityakuten ikväll, främst eftersom jag måste duscha *suck*
Måste verkligen läsa psykologi.. har en vecka på mig nu (men känns som jag har det hyffsat?)

Frida verkar ha kul i USA, det är alltid något :)Själv har jag en stel jävla nacke å axlar.. *ajaj* Datorn är verkligen inte min vän om vi ska ta hänsyn till min kropp !

Nej fan, nu blir det lite msn å gröt, sen dusch.. och tillsist (men mest efterlängtat) SÄNGEN!

SHINGALONG!

image88
Möjligt?

Kommentarer
Postat av: Serben

Du ska väl inte överge mig i den stora staden Lund?:/

2008-03-12 @ 17:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback