Längre bort..

Vi är alla på ett eller annat sätt förnuftiga, logiska eller mer eller mindre beräknande. Men det uppstår alltid situationer som får oss att tappa det fokuset/tankesättet. Med situationer så menar jag inte bara fysiska omständigheter utan även mentala situationer som får oss att reagera eller tänka i andra banor
Jo jag vet..
Men jag uppfattas nog på ett sätt som jag egentligen är tvärtemot.
Vad menar du då?
Att de flesta som känner mig skulle beskriva mig på ett sätt..
Hur då?
men jag själv på ett annat.
folk tycker ofta jag är tuff, stark, smart, framåt, målmedveten..sen även envis å lite arrogant
Men det är nog mest så som jag vill vara
Medans du är mesig, korkad, bakåtsträvande, förvirrad...?
klart jag är så också.. men inte alltid eller så mycket.
haha nej..
men jag är inte så bra som folk tror :P
om man kan säga så?
Är det för att du inte uppfattar dig som lika bra som de tycker?
nej, asså.. jag tycker också att jag är bra.
Men inte lika bra
men ibland så känns det som att andra lever i en bubbla..
och inte ser verkligheten
men aldrig tvärtom? ;)
jo absolut..
jag lever nog ganska ofta i min bubbla..
men jag är åtminstone medveten om det ;)
he he.. alltid något!
;)
nej, men jag vet inte..
strunt samma.
just därför man inte skriver allt..
Klart man inte gör, en del måste man få hålla för sig själv.
jo, men ska man aldrig träffa någon man kan dela sina tankar med?
eller ska man alltid förutse att ingen kommer förstå..
ska man leva i ett samhälle helt ensam, och i tron om att ingen faktiskt förstår
Du kommer nog att hitta någon som förstår... förr eller senare...
Vilket iofs inte är någon tröst just nu kanske.. men ändå...
nej, jag sörjer inte..
jag tycker mest det är ett konstigt samhälle vi lever i
Inte så jag menade heller...
Om man inte litar på någon.. vem ska då bygga samhället sen? livet bygger trots allt på tillit till andra människor, annars kan man inte åstakomma något
men det är just det vi moderna människor förösker göra.
Bygga ett samhälle var för sig.
Men vart leder det.... om inte längre bort från varandra?
Ordna det om du kan.......

Kommentarer
Postat av: my

vilken djup och fin text!

svar: costa utan matgänget är som en sommardag utan sol! (ack så poetiskt!) vi ska RÖJA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback