Mars.

Idag är det 7/3.
Frida har åkt till USA. (var för övrigt många ansåg att jag också borde)
Vilket jag kanske velat, men ändå anser vara bra :P Eftersom jag ska på Kent på lördag!

Kommer bli trist som fan utan Frida dock.. *bäst för dig att du köper fina skor till mig*

Har nyss kollat melodifestivalen - Andra chansen!
Ibland älskar jag svenska folket.

Tack för att ni vet vad musik är. Sibels insatts var fantastisk. Är glad för att folket märkte det.
Och Carola. Du tråkar ut oss. Något fruktansvärt - synd om Andreas dock. Men så är det :P
Nordman, du är cool :P!

Min blogg är tråk så det stänker om det. Har funderat på att börja skriva dagligen, men kommer ständigt fram till att jag varken har tid eller lust.
Det är ju trots allt sådana bloggare jag stör mig på :P ;) haha

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Vill du att någon speciell ska vinna inför melodifestivalen? :}

Postat av: Malin

bra skrivet :D

2008-03-08 @ 21:46:46
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback