och därför blev Gud människa..

Jo, Sören K. Dina funderingar är då verkligen intressanta :) och våra lektioner med Christer är i princip som de alltid varit.
Mitt föreläsningsområde blir Postmodernism (egentligen bara för att vi nyss läst om det i engelska och tänkte göra det lite lätt för mig )

Igår kväll fick jag ett väldigt trevligt mms :) Väldigt mysigt faktiskt, tyvärr somnade jag sedan så någon vidare diskusion blev det icke.

Nu har jag snart naturkunskap. Kan hända att vi får tillbaka vårt lilla test? (kan det vara ett MVG kanske? (a)

Min grötdiet dag 1.
Det gick inte som väntat. Varför? Jo, ganska enkel förklaring.. jag vaknade 07:05, vilket innebär att jag fick stressa som tusan (det bör läggas till att min buss avgår 07:27)
Men jag hann, jag är ju trots allt i skolan :)

Blir grötdiet imorgon istället.. :D

Plikten kallar, I'll keep in touch..
Lär ha en del att prata om ikväll :/ *aj*

SHINGALONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback