Om din luft tog slut..

skulle jag dela min med dig...

Undra om det är möjligt att älska en annan männska så mycket, utan krav och utan behov att få något tillbaka?

Nu har jag nyss ätit min andra portion gröt för dagen samt ett halvt äpple. Mitt te tillsammans med resten av äpplet ligger vid tv:n och väntar snällt :)
Egenligen så skulle jag varit på väg hem från sången nu, men eftersom Charlottes(min sånglärare) barn blivit sjukt ska jag inte sjunga förens kl 18:50, vilket jag tyckte vara rätt bra *jag var massor av hungrig*
Men tyvärr blir det avbokning på träningen :/ *fast tränar imorgon istället :D*

Så ändrat schema:
Plugg *psykologi*
Sång
Jobb (måste ringa lite folk)
Plugg
Belöning - Cityakuten :P

Dessutom så har jag en ide, kanske ingen bra sådan.. men ska skriva om lite olika saker.. funderar på att börja skriva om mina vänner.. Jag tror att det, om inget annat, kan vara bra terapi för mig själv.
Sedan lär jag nog övergå till händelser, å sedan aktuella frågor :)
Behöver ju hålla hjärnan i trimm :P

PS: Fick 22/24 på naturen, MVG! (nu måste jag väl ändå ligga på MVG Katja?) DS:

SHINGALONG!

Kommentarer
Postat av: Serben

Grattis till MVG:et! Hoppas att Uffe fortsätter med sina enkla jäkla prov:D
Puss

2008-03-11 @ 17:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback