Om du bara tog mitt hjärta och gav det till...

Den som förtjänade det.

Tankar, är nog egentligen inget mer än tankar? Vad säger de oss egentligen? Och vad säger människors beteende jämte varandra?
Det märks så tydligt när folk inte längre vill ha med en att göra, samtidigt märks det när man är omtyckt..
Fast vad gör man när man vill vara omtyckt av just den personen som verkar stöta bort en?
Jag brukar ju duga...
Vem bestämmer när vem duger?

Idag kom Frida hem :) Hon verkade haft det mys, hon var dock mycket trött.. (det innebär förhoppningsvis att vi andra får en relativt lugn dag imorgon också (a) Tack för presenten :)

Jag sitter nu med mina psykologi anteckningar, blää.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Känns som mna bara skriver å skriver och läser å läser...
var finns meningen i allt? Och när vet man att man hittat rätt?

Jag fortsätter att fundera över om jag ska skriva om de speciella människorna i mitt liv... är det för personligt, eller?
Jag behöver ju inte säga till vem det är? Kan ju vara som terapi för mig själv (dessa knep brukar jag ta till ganska ofta)
Usch ja, inget intressant att skriva idag heller för min del.. måste fortsätta med psykologin.
Måste plugga imon också, måste kanske dock åka till Jimmy (vilket inte är något jobbigt) fast har egentligen inte tid med det. Av någon konstig anledning ligger hans plånbok i min väska, och utan den klarar han sig inte i en hel vecka :/ (hade dock ett möte kl sju imon)

Jaja, ShingaLong..

Jo förresten, om någon har ett svar på: Vem som bestämmer att man duger.. så kan ni ju svara på det ;)?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback