Om du nånsin kommer fram till Samarkand...

Kom hem vid 4:a, sedan dess har jag läst lite psykologi (antar att det är på sin plats) men nu passar jag på att sitta lite vid datorn :) (systern min är inte hemma så)

Grötdiet  dag 2:
Fruktansvärt ont i magen, känns ibland som att jag ska trilla ihop *haha* Men det går nog snart över, är antagligen bara min mage som behöver vänja sig.. Förutom det går det bara bra. Gröt+frukt. Det känns fint iallafall. Allt som kan ge resultat är bra :)

Hade konsert idag ju, och det gick fint :D Om man får säga det själv så var jag en av dem med bäst låt :) Tyckte bäst om mig själv och Jesper :P (kan man säga så?)
Fick också reda på att jag ska sjunga för Olle(som vi kallar honom för att slippa allt de formella) den 14-15 april, just då vi har FN-ROLLSPEL *satans*
Men jag hoppas verkligen att det ordnar sig.. (Olle är en känd svensk operasångare som ska lyssna på några få utvalda ;)

Kan inte heller låta bli att fundera en massor på om jag borde söka till Musikskolor ? Opera, musikal.. Kanske kommer jag in? - hur blir det då med mina andra planer?

Ikväll blir det träning, lite jobb och plugg :)
Ska verkligen bli skönt att boxas och få ut lite ilska å frustration..(inte för att jag är speciellt arg för tillfället, men man kanske blir?)

IMORGON är det ÄNTLIGEN Torsdag :) Wieehoo.. Sedan väntas en mysig helg med älsk, massor av plugg (blärk) och en underbar KENT konsert ;) YEAH! + att Frida kommer hem :)


Har en hel del andra saker att diskutera också.. men orkar inte lägga ner så mycket energi just nu...
Men om någon har en ide(eller två) om min framtid är ni mer än VÄLKOMNA att berätta dem för mig :D

SHINGALONG!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja alltså jag blev verkligen inte besviken på Kent! Första gången jag såg dom live, ska nog dra till Peace&Love och se dom igen i sommar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback