The perfect man?

Kanal 3.
Något så banalt som - Den perfekta mannen.
Tror inte att det existerar.

Men att den perfekta kvinnan existerar, det vet ju alla ;) *ler självbelåtet*

Tänkte i princip hoppa i säng, ska slå en pling till Jimmy först!

Jag har dessutom tänkt lite nu ikväll. Jag behöver en unik blogg, en som inte är som alla andras.
Fast jag antar att det är syftet med allas bloggar?!

Eftersom att Jimmy är en höjdare på sånt här hoppas jag att designen ska bli NICE! :) (själv förstår jag inte på mig sånt över huvudtaget)

Men i USA är klockan 17 ungefär, å Frida har förmodligen massa kul..Kommer bli så förbannat trist utan henne i en hel vecka.. Men som sagt jag får ser det positivt, jag kanske till och med får något gjort ;)?

Imorgon är det måndag:
3 lektioner
Sjukgymnast (dvs nålar i nacken :/ )
Kör x 2
Hemma vid 21?

Godnatt babes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback