USA och mina drömmars mål...

Nu är Psykologi(helvetet?) slut :P
Och hur farligt var det? Varför stressar man upp sig? *ja, inte vet jag?*

Har jobbat ikväll, och fixat lite allt möjligt! Har varit ganska slapp dag.
Pluggat FEK! Går inte FEKET bra, då blir jag inte bara sur utan FÖRBANNAD! gahh*

Imorgon är det iallafall torsdag, och det innebär sista dagen.. Sedan är det lov!
Iallafall kallat lov :P Ska plugga en hel del, men ändå..


Pratade nyss med JOhnny från US, honom jag å Tessi träffade i DK i 9:an (fatta längesen)?
Han mindes mig :) Fan va fräckt, han kom till och med ihåg lite svenska.. Han undrade varför jag inte varit i US än. haha.. Han bor i Kalifornien dessutom, nice eller vad? Roadtrip du å jag Tessi? ;)

Ja, annars har jag massa ont i nacken.. måste verkligen hoppa i säng innan jag somnar i tangentbordet.. haha..

*bloggen blir sämre och sämre, men egentligen? Vem pallar detta skitet? :P*

SHINGALONG & godnatt.

Kommentarer
Postat av: tessi

ehh ja emmo att vi ska dit.. och jag skojar inte, jag är fullt allvarlig.. efter du tagit studenten drar vi dit.. ja snacka med mammi om det imorse.. hon sa åååkk ååååk, åk så länge ni har chansen och är ungdomar.. förstår du så sjukt roligt vi hade haft där ? du o jag, like old times.. whaaa galet.. vi gör det..

2008-03-20 @ 20:34:49
Postat av: jessiak

tack så mycket... :) det värmer.
Hoppas att du mår bra idag.

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback