varför pratar alla med mig?

Denna kvällen har verkligen varit... hrm.. annorlunda.. hur ska man förklara det?
-cp dator-
Jag och Frida har haft det sådär underligt kul som bara vi kan ha det.
X antal drinkar, öl och glas vin befinner vi oss i Påaarp av alla ställe. är det rätt eller fel?
Snarare fel, men det är här Frida bor.
Vi kunde bott på hotell. men det var inte speciellt glamoröst, så vi sket i det :P mohahah

Vi tog helt enkelt  bara drinkarna. Men såna är vi.
Imorgon ska jag dock skirva om viktiga och intressanta saker, men för tillfället blir det mest skit.

Nu ska jag och Frida sova (nakna?) i hennes säng..

Ha det mys och knull eller vad man nu har det en onsdagskväll.

HAT ÅT FRIDAS DATOR!

Köss haj och SHINGALONG!
image105
Symetri tack?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback