En helt ny Emma..

Eller ja. Nu är det verkligen längesen jag skrev. Kan ju iof. vara ganska svårt eftersom jag varit i Spanien i 10 dagar, och sen pluggat en massa sen i måndags.
NU är det iallafall onsdag och jag sitter här och dricker öl.
Jag kan inte riktigt fatta att det är bal imorgon.. Och om en vecka är det studenten? Helt fuckat.
Det är trots allt denna dagen man väntat på så oerhört länge...

Spanien var underbart :) Och jag hade en massa kul.. tror nästan jag hade roligare än många andra. Träffade en massa nice folk :) Försökte leta upp dem på Facebook.. men det var lättare sagt än gjort. haha..

Bussresan hem och dit vad inte då jobbig som jag föreställt mig, och jag drack mycket mer än jag trodde och jag var aldrig det minsta bakfull. Det sammanfattar i princip det mesta..
Att jag kommer sakna alla galet mycket efter skolan, det får inte heller glömmas bort..
Jag är inte blödig. Men nog fan kommer även jag vara ledsen den 5 juni när vi, 3 alfa och 3 omega lämnar Campeon för alltid.

Ikväll är det konsert..Det ska nog gå fint.
Imon är dte champange, fina kläder, fint smink och hår. :) Det ska bli underbart!

Jag är lycklig.



bilderna fuckar... blev 2 st nu bara... Pratar med Gustav nu. Snart konsert.

Kommentarer
Postat av: Robin

VAR ÄR LOVE AND MARRIAGE?

Postat av: Jonas

Hallå Emma!



Här är allt bara bra, det är klart att jag kommer ihåg dig... Hur ska jag kunna glömma dig?? ;-)

Schysst blogg du har, jag har länkat till dig... du verkar ha det bra nu för tiden, livet leker eller?



Ha det bäst!



Kramar Jonas



2008-06-03 @ 07:04:15
URL: http://jomari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback