PANIK^2 + F'(x)= 6x^2+5 = Costa brava!

Ja, för att göra lite reklam för MA C som så fantastiskt nog är över... (får jag iallafall hoppas) Men risken är dock ganska stor att nationella skiter sig och måste därför göra ett prov till. mohaha!
Men va fan, kunde ju varit värre ;)

I fredags var en jävligt nice dag. Efter NP MAC blev det drinkar å öl :) Gick först till telegrafen med Robin, Melissa, Tobbe å Kajsa(läraren) och drack en öl.. (jo bara så nu vet är telegrafen ett pissigt ställe)

Sedan gick vi till Hampan (som är så mycket bättre) Satte oss i solen och fortsatte dricka (a)
En hel del knasigt folk också.. vilket gjorde det hela ännu roligare.. haha! helt sjukt.
Efter det åkte jag vidare till Ängelholm för att dricka öl å kolla på "Så ska det låta" .Hade en riktigt mysig och trevlig kväll :)

Igår och idag jobbade jag.. så inte så mycket tid över till annat. Råga på altt har jag fått väldigt ont i mitt knä igen.. vilket inte underlättar det hela.. men va fan bryr jag mig om det på lördag? Inte ett skit förmodligen... för då dricker jag drinkar och kollar in brunbrända killar tillsammans med Frida (märk väl ser, inte rör (a)

För övrigt ser veckan ut på följande sätt:
Måndag: Skola, sång, plugg, packa
Tisdag: skola, sång, plugg, packa
Onsdag: Skola, plugg, packa
Torsdag: Skola, plugg, jobb och förfest hos Philip :)
Fredag: 30 timmars bussresa påbörjas till Spaninen :P Det ska bli nice.. iofs. inte resan dit... men ankomsten :P mohahah..


Så denna veckan ska jag nog genomlida..

3 inlämningar och ett prov. Hell Yeah!

Ja, förövrigt har jag bantat denna veckan.. eller snarare förberett mig in för Costa.. Kände för att sympatibanta med syrran, men hon mådde dåligt och hoppade över till viktväktarna. Har slarvat med bra mat denna helgen, så det blir skärpning imorgon igen.. iallafall fram tills på torsdag :)
Antar att det inte finns mer att säga nu... I vilket fall kommer jag nog på det senare.
Väntar på mat nu!

KYSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback