Ryggvärk.

men med allt gott kommer något ont.
Iof. så har min rygg varit till besvär ganska länge ;)

Behöver verkligen plugga. Borde sätta mig och göra en massa strunt. - orkar jag? - .....Nej....
Jag har jobbat mellan 7:30-15:30 idag.. lagom segt. Fick jobba själv också.
Var total kaos. Många som skulle komma, kom inte.
Blir jobb imorgon också.
Hoppas på att det blir lite lugnare?
Jimmy ska med iallafall.

Det här med mig och Jimmy kommer verkligen att bli en prövning. Vet egentligen inte vad jag känner för det..
Det ska bli mys att sova med någon varjekväll, men samtidgt kommer vi gå varandra på nerverna.. (iallafall kommer jag vara det största problemet på ena eller andra hållet)
Antligen gör vi FETE slut, eller typ flyttar ihop.. *stackars Jimmy* (a)

Postmodernism.. redovisning på måndag.
Det enda jag faktiskt gjort denna helgen är lite matte.. inget annat vettigt. Får sätta mig imorgon kväll. Lovade dock att träffa Klas imorgon.. Kan nog bli trevligt. Alltid kul att lära känna nytt folk.. *fick precis sms*
Vet inte om Jimmy stannar kvar hemma hos mig å pluggar eller nåt.. Vi måste ju lära oss att samsas om mitt hus och rum.. men jag tror det kommer att gå bra. (i tre månader!!) mohahaha
-mys-
JImmy är här om typ en timme...

Kanske borde göra något vettigt då.
eller inte?
Om inte får jag ett helvete nästa vecka..
och nästa igen.. men vem bryr sig? ....-jag-

Men men, Hoppas att Gusse gos kommer på min student *jag tycker* :D Vad blir studenten utan både Jimmy å Gustav.. får ju ha någon av mina pojkar hos mig ;)

Jaja, Ha en fin lördag.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback