Underbart nog.. så är det snart slut.

Iadg var egentligen den sista skoldagen.. har en dag kvar sen (enligt Robin) Och det kan väl inte bli bättre?
Borde egenligen packa nu eftersom jag ska jobba vid 18.
Efter det ska jag hem till Frida å göra matsäck och dricka vin? I hope ;)

Imorgon kl 6:15 går bussen till Spaninen, Costa brava. Det ska fan bli härligt.
Folk säger att det regnar där, men va fan? Ofta det regnar i tio dagar? (eller inte?)

Jag är också överlycklig :) GUSTAV kommer på min student. Blev mycket glad över det, tyckt det varit tråkigt att typ inga av mina kompisar kunnat komma.. inte ens JImmy :/

Jimmy, Jimmy.. Jag vet att det är som det är nu.
Men jag har lovat dig att allt ska bli bra :)

Ja, har balen, en skrivning, ett matteprov samt studenten :) Me like. Idag hade vi körövning.. å det känns att det snart är slut. Jag vet inte om jag borde vara glad eller ledsen... jag är antagligen båda.. Jag vet att de band jag skapat med en del på Campeon.. de är äkta.. och jag kommer alltid minnas de personerna. Det vet jag väl (a)

Ja, spaninen imorgon alltså. Nu blir det packning och sen jobb!
PUss och KRAM
Paris!

Gammal bild från Paris, nu ser kroppen 8 kg lättare ut, tänk på det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback