162 timmar..

Det är så många jag kommer jobbat denna månad.. +- lite till.
Detta är ju på mitt ena jobb då ju.
Räknade ut att jag får ut ungefär 1000 kr mer än förra månaden..inte för att lönen är något att hurra över egentligen..
Kom hem från jobbet för en halvtimme sen ungefär.. och ska snart bege mig till träningen :)

Imorgon är det jobb och efter det ska jag ut och dricka lite öl/vin.
Senare på kvällen beger jag mig till Lund för att hälsa på Jimmy :)
Dessutom så hade han och jag ett väldigt intressant samtal igår.. Kan väl inte påstå att det var vad jag väntat mig! haha ;)

Efter träningen funderar jag på att ta tag i mitt rum?! (orkar - orkar inte)
Sen inatt är det ju valvaka :O:O
Är bud på att sova på soffan så man kan zappa genom kanalerna hela natten :) Ska ju trots allt upp kl 5 (och det är för övrigt då vi får veta vem som blir USA:s president !!!

GO OBAMA!!!


Vågar knappt tänka på vad som händer om McCain tar detta? :/
Problem kanske?



I vilket fall så ska emma bege sig till träningen :) *nice*

Och jo, föresten, det är ändå ingen som läser min blogg...så antar att min blogga är väldigt överflödig. Men vem bryr sig egentligen? *Jag kan ju alltid intala mig själv att jag är poppis*


PUSS!



Kommentarer
Postat av: Rob

Vad fan? Jag läser ju!

2008-11-04 @ 21:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback