Adjö.

It's time to say goodbye...



I missed you yesterday,
I miss you today
and I will miss you tomorrow.
How can something be so right 
but feel so wrong?
This way is to easy but still so hard.
I know that Lonely and alone
are different things, and I
can't stand either of it.
When you loved me,
I did not back,
so I guess it's true..
It's not until you lost
someone you will know what love is.
I do not cry even though I'm sad,
because love is more beautiful
then my tears.



Jag hittade något jag skrev för ett tag sen, är kanske inte så svårt att lista ut vad det betyder.

Gårdagens kväll (hrm) blev inte så bra.. slutade med att jag låste in mig på toaletten och surade, efter det gick jag upp på mitt rum och slocknade innan 21:30.
Jag var sjukt trött :/ (kanske utmattad?)
Idag var det jobb igen.. har fortfarande väldigt ont i min axel och nacke.. och det har knappast blivit bättre :/
Jag är så trött. Ge mig lite tid att vila upp mig?
Jag orkar inte awardsnight ikväll.. suck.
Jag vill bara sova (och kanske mysa lite?)
eller sitta vid msn och ha trevliga konversationer :D

I vilket fall.. så är jag SJUKT JÄVLA ÖVERLYCKLIG (någon som är lyckligare kan möjligtvis vara min mamma)
och det är att ROBIN förmodligen också ska åka till Kenya, nairobi i januari :o)
*wieeeeeeehooooooooo*
(en vit till i Kenya)
Mamma tror att jag och Robin kommer gifta oss.. jag och Robin är däremot mer skeptiska till den tanken..
Usch, nu ska jag prata klart med Per :), sen måste jag sminka mig och byta om -suck-

PUSS å ADJÖ!



Jag och Robin :D



Kommentarer
Postat av: Robin

Du är fin du! Och om vi skulle gifta oss, har vi här en perfekt bröllopsbild (så slipper vi klabba med det då) :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback