Alla dessa underklädespaket.

Varje månad får man ett nytt erbjudande om billiga och bekväma underkläder till billigt pris!
Och jo, absolut, många av deras underkläder är bra (det måtte väl jag veta så många gånger jag trillat dit)
Nu börjar leverantörerna ge upp hoppet om mig och har därför gett sig på min 15åriga syster.

Jag skulle precis gå in och avsäga hennes medlemskap (vilket du måste göra i alla 8 underklädesmärkena)
Tillslut vet man inte om, när eller hur man varit medlem i ett, två, tre eller kanske alla?
Det värsta är egentligen hur svårt det är att faktiskt avsäga sig sitt medlemskap

1. Antligen måste man ringa (kostar 4,95 min) fast detta gäller enbart om du vill avsäga dig nästa paket
2. Skicka in en lapp där det står att man hoppa av nästa månadspaket (portot betalar man själv)
3. Gå in på hemsidan (som man kan, om man letar väldigt noga, faktiskt hitta på det pappret man får inbetalningskortet på)
På hemsidan måste man först logga in för att kunna ställa en fråga till kundtjänst om uppsägning av medlemskap.
4. Eller så kan man gissa sig till deras mailadress(för den är omöjlig att faktiskt hitta) Lyckligtvis har jag varit i kontakt med dessa företag tidigare och alla mailadresser är lika simpla.

NU känner jag därför en enorm tillfredställelse, I did it one more time (a)

Jag sitter åter vid datorn och lyssnar lite på musik, egentligen hade jag nog hellre fikat på ett mysigt fik, druckit varm choklad under en filt och pussats med någon jag tycker om..
Men jag antar att man inte kan få allt?
Istället ska jag putsa fönster till mor min :) Som tack för att jag städar hela huset ska hon betala min sista vaccination :D
Nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem efter doktorn så vi kan börja :) Kan faktiskt vara ganska trevlig :)
Efter det får vi se vad kvällen kan ge mig? Ska jag bege mig och försöka träna kanske? Vi får se.


ADJÖ DÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback