Att agera storasyster till någon annans lillasyster.

För några timmar sedan ringde min mobil.
Det var någon liten som behövde min hjälp.
flickan var väldigt ledsen och hade ingen annan att vända sig till... bara mig.
Jag vet att det krävdes mycket mod att ringa mig, och jag vet att hon verkligen måste behövt mig.

Först blev jag jäkligt förbannad över att hennes syster inte finns där.
Förbannad över allt skit hon fått genomlida.

Om min syster ringt någon annan när hon var ledsen hade jag aldrig förlåtit mig själv.

Jag vet inte om jag kunde hjälpa henne, men såhr efter tre timmar måste det väl gjort någonting.
Jag hoppas verkligen att allt löser sig.. ingen bordee vara så ledsen.


Kommentarer
Postat av: Jonas

SVAR: Det var kul att läsa dina svar... hehe. ;)

Jo här är allt bara bra, förutom min öroninflammation, men det går ju snart över. ;)

Hur är det med dig då?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback