Att Fly.

När jag bokade min biljett till Kenya var det dels för att jag ville göra något galet och för att få träffa alla igen, speciellt Gabriel. Men det var också för att fly det jobbiga och svåra här.
Men just nu är jag inte säker på att syftet är det samma.
Jag längtade tillbaka till den värme, lycka och frid jag kände i Tanzania, och någonstans hoppades jag att Kenya skulle ge mig samma sak. Men just nu är jag övertygad om att den värme finns här också i Sverige,
Jag vet inte om jag hade behövt åka längre.. inte för att finna frid iallafall.
Det är klart att jag absolut fortfarande vill åka till Kenya och framförallt träffa Gabriel och hans familj, men nu kommer jag se framemot att komma hem igen... också.

Helt plötsligt har en ny värld öppnat sig igen.
Jag är glad och positiv :) Jag har planer, drömmar och visioner infr framtiden.
och jag vet att det kommer bli bra... om inte nu, så sen :)
Jag är glad.

Idag har jag haft en ultimat dag :) på bästa sätt.
Gick upp kl 6:45 för att göra mig iordning inför min frukost med Robin :)
Vi sågs i stan för att snacka skit oh skriva vårt utkast till vårt projektplan på expressohouse.
Jag vill väl påstå att vi gjorde det vi skulle och det blev bra :P
Efter 11 var det dax för kaffe, lunch, promenad och sedan kaffe igen :)
Har haft en väldigt trevlig och mysig dag :D

Juat nu befinner jag mig i Lund hos Jimmy (utnyttjar hans trådlösa nätverk) ;)
Tyckte väl också lite synd om honom eftersom han kände sig lite sjuk.... naww
Jag tänkte iallafall slå två flugor i en smäll och träffa Frida imorgon.. saknar den busen!!
Jag vet att vi har MYCKET att prata om (a)

Nej, nu måste jag verkligen gå på toaletten!
PUSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback