Att ge sig till någon...

Kom nyss hem från jobb samt en kaffepaus med Emma och Malin :)
Det är eftermiddagarna som göra dagarna ljusare (kanske inte bokstavligt, men för det socialalivet)
jag trivs verkligen sjukt bra ihop med tjejerna på jobbet ! det är därför jag blir extra glad när chefen försöker ge oss mer jobb på bästa möjliga sätt!
Just nu sitter jag på mitt rum med min lilla leksak och hjälper syster över msn med engelska ord.. det märks verkligen att jag behöver plugga igen :P
Min uppgift är att hjälpa henne hitta motsatsen till ett gäng ord.. (det går dock inte jättebra)
*nu gav hon upp*

Dagen på jobbet gick fort trots min onda axel. Emma var däremot väldigt snäll och bäddade alla sängar så jag slapp det! massor av tack..

*I hate that I love you.
..sjunger*

Jag har ju dessutom funderat över att lägga in den del av mina dikter i bloggen.. kanske kan den bli lite intressantare då? Jo, jag tvivlar också på det, men man ska aldrig ge upp hoppet. haha..
Jag har också tänkt att fortsätta på min berttelse, tänkte skriva en ny del senare idag.. Jag har ju, som det ser ut nu, mycket tid över ikväll.
Skulle tränat BOX (som jag längtat efter i månader) men jag vågar verkligen inte med min axel... :/
Så istället ska jag skriva och städa/organisera på mitt rum.
För er som inte vet hur mitt rum ser ut för tillfället ska vara MYCKET tacksamma över det. haha
Får väl se vad som mer kan erbjudas denna kväll.. just nu känns det mest sådär.
Lite mat och mys hade ju inte varit fel.
Fy vilket väder vi har... suck.
Kallt och blåsigt.

Vi ses igen min vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback