Borde verkligen sova..

Egentlign borde jag inte alls tända  datorn, utan  sova.
Kom precis hem efter tre timmar i Ängelholm.
Blev en bliig kväll då jag endast betalat bussen dit och hem... trots det lyckades jag bli på örat.
Åkte hem till Gnubba å drack  några öl :)
Efter det gick jag en snabbis till Klas... det var DÅ jag insåg att det int var lönt att sabba det som faktiskt håller på att hända.
Jag tänker inte offra något som börjat så bra för något flyktigt.

Det slog mig också att alla dess fjortisar som exitserar inte är medvetna om vad dem faktiskt gör.
När jag stod och väntade på bussen kände jag mig oerhört missanpassad.
Jag är trött och ska snart uppp igen... 5,15 för tt vara exakt.
Kom dock på att jag ska sova på hotellet och kommer därför int e hem  förens på söndag kväll.
Då vill jag sova...

Det värsta är att jag räknar varje timme tills jag ska få sova igen...  suck
jag hoppas att jag verkligen kommer upp imogon,

Just nu tänker jag bara p två personer.. två personer jag tycker om välidigt mycket.
Fågan r bara hur långt det kommer gå
Nu ska jag åter sova.. är väldigt trött och en del illamående,
först ska jag lägga upp dagens dikt.

Puss och godnatt samt trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: tessi

hahaha emmo har du glömt att vi faktiskt också har varit dom fjortisarna ;) jag säger madison bara.. haha.. aaaahaa aaaahhhaa du tänker på mig :D jag tänker på dig också älskling

2008-11-30 @ 10:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback