Där ser man...

Den lille skiten klarade av det trots allt :D

Jag hade ju tänkt vara amitiös och följa valvakan.. tyvärr kom jag bara ner i soffan och kollade på en dokumentär om USA på¨4:an, efter det somnade jag... vaknade till några gånger under natten, men då var jag knappast vid medvetande.
Imorse vid 5 hoppade jag upp ur soffan för att få veta resultatet:::
Lagom tid för att höra McCains besegrings tal.. mohahaha..

tänkte lyssna på Obamas nu.. satt ju tyvärr i bilen påväg till jobbet när han höll sitt :o/

Nu tänkte jag snart äta, efter det städa och sedan göra mig iordning.
Tänkte ta mig en öl eller liknande i stan ikväll.. efter det blir det att åka till Jimmy :)
Imorgon är det jag som ska stå för det goda och fredag blir det fika (a) !!
- jag hade dock tänkt be om en massage ikväll - *ler sött*

Jag har verkligen sjukt ont i nacken/axeln.. måste nog verkligen fixa det innan jag blir knäpp(are)! Mina syner har inte försvunnit heller.. Ibland funderar jag på om det kanske ändå inte är psyket nästa? ;)

OJOJ!
Nu är emma hungrig!
PUSSIS!


SHIT JAG NÄSTA GLÖMDE!!!
IDAG, DEN 5 NOVEMBER, ÄR DET ENDAST 2 MÅNADER TILLS JAG BEGER MIG TILL KENYA OCH GABRIEL (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback