Dyster vecka.

Om jag tänker på den gångna veckan, så hade det kunnat sluta i en stor tragedi för vår släkt.
  • 2 olyckor.
  • 2 unga.
  • 2 stycken med en j-vla tur.
Jag vet inte egentligen, jag bara antar att jag bör skratta mig själv lycklig (ännu mer än vad jag redan är)
Det är sinnessjukt att jag nästan måste dö för att inse att mitt liv är värt mer än jobb.
Att jag själv måste sätta stopp och att jag måste ha tydliga gränser.
Det värsta är egentligen att jag redan kört igång med samma tempo..
Från och med imorgon kommer det bli ett snabbare tempo, fler arbetstimmar och mindre sömn än på länge.
Jag borde ha min nästa helt lediga dag den 16 december.
Men jag bryr mig inte så mycket.
Jag är i större behov av pengar än av vila.
Utan pengar kommer jag aldrig komma till Kenya, och det är där, I KENYA, som min vila och belöning väntar.

Mitt andra problem (som egentligen är ett "problem" jag gärna vill ha) Är att jag vill avsätta tid för annat också..
Vi får väl se hur mycket tid det blir över för det :) Men vill man något så går det alltid att lösa.. Tid finns det gott om (bara man är beredd att det sker på bekostand av något annat)

NU funderar jag på att kolla på tv elle rnågot, känner mig ganska omotiverad...
Senare blir det att putsa fönster.

Puss&Adjö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback