envisa unge.

Just nu ligger jag i sängen och lyssna på lite skön musik:)
Riktigt mysigt..Kan bara komma på några saker som skulle vara ännu mysigare (a)

*avbrott*


Spyr!!!

Fyfan... fick nyss se bland det sjukaste jag någonsin sett...
Fylldes av sorg och en fuktansvärd avsmak.
Usch.
Tänk att vissa människor mår så.. jag vet egentligen inte om jag vill veta om det?
Problemet är väl att alla tänker så... vem vågar?

Detta är länken.. skulle dock inte rekommendera att öppna den.
http://www.ostfrallan.com/link.php?id=3058



Ligger och pratar lite med Jimmy, hade önskat att någon mer var online och höll mig sällskap... får väl vänta tills imorgon kanske.
Helt plötsligt ser jag fram emot kommande dagar, så länge jag slipper jobba ensam...för det är sjukt tråkigt.
Borde väl sova nu dock.
Hrm.. veet inte hur jag gjorde för att få kursiv stil, vet bara att den inte gick att ändra tillbaka, så det får ni helt enkelt stå ut med.
Nu börjar dessutom mitt batteri ta slut, ett tecken på att sova?


Godnatt alla vackra, sov sött.
Jag tänker iallafall drömma mindre, inte sova lika oroligt samt inte vakna lika ofta inatt som igår..
natten var verkligen ingen skönhet.




Pussas med den som känner sig manad.

Kommentarer
Postat av: wonderer

pöss <3...jummi.........

2008-11-20 @ 00:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback