Fredagskväll..

GAHH!
Jag är sjukt uttråkad.
Funderar verkligen på  Party!
Jovisst det är jobb imorgon.. i allt för många timmar.. men mamma ska ju köra på morgonen..
Imorgon blir det jobb 6,30 - 15,00 och efter det 18,30 - 24?
Känns ändå skönt med jobb!
Jag kan ju dock glömma att det skulle blli "extremt lite" att göra på hotellet nu i december..
Nästa vecka ville hon jag skulle jobba mån-sön.. plus disken tis-fre!
Men jag sa att jag ville vara ledig på måndag = julshopping med mor..
Minst kommer det blir 68 timmars jobb, men det kan också bli 82 timmar, men det vet jag inte riktigt än..
Bryr mig dock bara om pengarna :D wiee!!

Ikväll blir det  nog en vanlig kväll.. såvidare Malin inte ringer? RING!!
Annars funderar jag på att kanske besöka krogen eller något..
Först måste jag dock packa tills imorgon (eftersom jag ska sova på hotellet)
Idag fick jag dessutom en resväska.. en present efter krocken! (för att jag överlevde?)

Annars finns typ inget kul att säga.. mina planer gick i stöpet.. och jag letar redan efter nästa lediga tid.
Är väl bara att inse att jobbet är mitt hem frånochmed nu? (dels eftersom jag inte har någon bil längre)

Vart är allt folk?!                                 - PARTY?


Idag har jag dessutom ett problem, som verkar omöjligt att lösa?
MIn dator/internet är paj!
Det står alltid att det är ett "swichboard fel"?!
Och vad innebär det?
Det börjar gå mig på nerverna..




Nu får Malin gärna ringa... annars lär det väl bli dyster hemmakväll framför idol! JIPPI! Precis en sådan fredagskväll jag älskar....


ADJÖ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback