Han var virtuellt otrogen..


http://www.aftonbladet.se/wendela/article3770139.ab

Ojoj! - nu ska man börja ta ut skilsmässa för att ens man/kvinna spelar datorspel och är otrogen i ett datorspel.
NU handlar det inte ens om C6 eller camsex, utan datorspelssex?!
Okej?!

Jag förstår ingenting.. sen att man kan hyra en cyberdetektiv på nätet, ja det var också något nytt.
Jag antar att människor gifter sig för lätt, ger upp för lätt eller har blivit helt störda?
Är faktiskt osäker om vilket som passar bäst in..

Själv stödjer jag inte otrohet, men det finns väl gränser för hur löjligt beteende man får ha?
Sen att man alltid skulle vara en ängel utan att göra några snesteg är kanske inte heller helt sant?
Alla gör vi fel, större och mindre självklart.
Otrohet är dessutom en svår sak att diskutera.
Otrohet är i princip något individuellt och något man allitd måste prata om med sin partner.
Jag antar att min syn är ganska liberal.. och det har inneburit problem en hel del gånger.
Men i vilket fall.. om min partner haft sex med någon i ett datorspel tror jag att jag skrattat åt honom..
Om man nu är i sådant behov av sex och väljer en datorfigur, då får han gärna göra det :P



Jimmy, Jimmy.. du ska veta att jag tänker på dig en massa! Nästan hela tiden.. jag vill ju knappast påstå att du gör det hela lättare för mig när jag oroar mig hela tiden. Du vet iallafall att du har mig här.. iallafall ett tag till. (efter det finns jag ju i Kenya i 2 månader)
Vi har delat för mycket för att jag inte ska kunna bry mig.



Jimmy och jag på hans 20 årsdag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback