Jag och Elin.

Just nu sitter jag på vår vanliga dator, och Elin sitter med min nya dator i sitt knä i trappan bredvid mig.
*vi hittade ingen längre sladd* haha..

Jag pratar lite med Per och Linus och det är ju alltid trevligt :)

Tror faktiskt jag ska lägga mig ganska tidigt idag.. ska ju trots allt upp vid halv sju kanske?
Datorn fungerar iallafall.. även om Linux är lite mysko.. men det är väl helt enkelt att bara lära sig?
Gratis är ju gott.. och jag vill ju bara kunna skriva, surfa och lägga in bilder :P

Idag har jag även varit och sjungit, och det gick väl bra?
Vet dock inte hur många konserter jag kommer kunna vara med på?
Mitt schema är väldigt, väldigt fullt för tillfället..



Det finns utöver allt annat jag inte förstår.. en speciell sak som stör mig.
Varför är du alltid så jävla grinig?
Jag orkar inte. suck.



Ser framemot dagen imorgon :) Först äta frukost och skriva utkast med Robin, sen blir det en mysig lunch :D
Efter det tåget till Lund?
Jag antar det iallafall...
Ledig fram till onsdag..
SKÖNT!!!

Nu ska jag prata lite mer på msn, och efter det blir det sängen.
-mewanttomorrow-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback